Promocja produktu Lancôme Génifique Advanced Serum

Luksusowa marka kosmetyczna Lancome potrzebowała wsparcia przy promocji jednego ze swoich topowych produktów, jakim jest Lancôme Génifique Advanced Serum.

 

Klientowi zależało, by do kampanii zaangażować twórców, których widzowie darzą wyjątkowo dużym zaufaniem w temacie kosmetyków ze względu na ich wiedzę, co pozwoliłoby na przekazanie informacji o właściwościach produktu w profesjonalny sposób.

Cel

Promocja, przedstawienie właściwości oraz wzbudzenie zaufania do produktu – Lancôme Génifique Advanced Serum. Skupiając się na konkretnym produkcie, marka chciała nie tylko wpłynąć na jego wizerunek, ale także zwiększyć jego sprzedaż.

 

Realizacja

Lancom jako brand luksusowy stawia przede wszystkim na jakość, profesjonalizm oraz wiedzę. Klientowi zależało, by do kampanii zaangażować twórców, których widzowie darzą wyjątkowo dużym zaufaniem w temacie kosmetyków przed wszystkim ze względu na ich wiedzę, co pozwoliłoby na przekazanie pełnej informacji o właściwościach produktu w profesjonalny sposób.
Kampania została zrealizowana z udziałem trzech influencerek: Zmalowanej, Klaudii Łepkowskiej oraz Karoliny Zientek. Pierwsze dwie umieściły lokowanie w tutorialach makijażowych, gdzie ze szczególną pieczołowitością opowiedziały o zaletach i cechach serum, łącząc profesjonalne podejście z wyraźną, prywatną sympatią do produktu. Lokowanie na kanale Karoliny Zientek pojawiło się w filmie z serii Get Ready With Me, gdzie serum zostało nie tylko rzetelnie przedstawione pod kątem swoich właściwości, ale również pozycjonowane jako produkt, którego twórczyni używa codziennie i który jest jej ulubieńcem.

 

Wyniki

Filmy powstałe przy współpracy z Lancome dotarły do ponad 76 tysięcy widzów i spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem. Poprzez angaż twórczyń ściśle związanych z tematyką beauty, marka dotarła do widzów, którzy stanowią potencjalnych klientów brandu i są najbardziej podatni na reklamę produktu tej kategorii.

Liczba youtuberów

3

Liczba postów/świadczeń

9

Łącznie wyświetleń

233 109

Klient

Współpraca

Lettly